torsdag 8 maj 2014

Bröllopskort 1

Idag bloggar jag lite kärlek på Scrapfabriken =)
Det är ju dom tiderna nu - bröllopstider - och jag har fått en del beställningar på bröllopskort. Tre stycken närmare bestämt och två är klara. 

Här är första kortet


Alla papperna är från Pion Design och dom är ju bara ljuvliga! Just där här blåa nyanserna..mmm. Stämpeln är från Magnolia och jag har färglagt den sparsamt, så klart då med Copics. Färgerna kommer här

Hud E11-21-00-000-R20
Hår brud E51-53-23-55-57
Hår brudgum E35-33-31
Klänning/skjorta N2-1-0-blender
Byxor B95-93-91

Vill ni veta mer om materialet jag har använt, får ni gärna besöka Scrapfabrikens blogg!

I´m entering this card in
lovely hÄnglar or sweet Magnolia #93 - Lots of layers
Marvelous Magnolia Challenge #67 - Newest or favorite Tilda
Copic Marker Norge #56 - Anything goes

4 kommentarer:

  1. Så fint bröllopskort! Härligt brudpar. Det är mitt favoritbrudpar från Magnolia..
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Gorgeous card, thank you for playing along at LHOSM.
    Hugs Teresa

    SvaraRadera
  3. Love is in the air...la la la :)
    Nydelig kort, Christina!
    takk for at du deltar hos CMN, og lykke til!
    Klem fra Siv

    SvaraRadera
  4. This is So Gorgeous! Love all the Shades of Blue! Great Layout with the Perfectly Coloured Magnolia Stamps! Thanks for joining us at Marvelous Magnolia!

    SvaraRadera