tisdag 19 april 2016

Max 15 år

Igår bloggade jag för Copic Marker Europe och jag visade ett kort jag gjorde till min son som fyllde 15 år i början av april. Förra året gjorde jag ett kort med en cool skatare men denna gången fick det bli en gullig fiskare istället. Just nu är fiskeriet högst på listan =)


Jag dammade av en gammal hÄnglar-stämpel. Denna är inte använd så mycket så det var lite extra kul att stämpla upp och färglägga den. Jag har använt några av mina favoriter bland copicsen. Turkost och brunbeige. Jag fick letat lite bland mina spillbitar och sen fick Gummiapans chipboardstjärnor göra kortet komplett.



Närbild!



Den senaste tiden har jag försökt matcha kort med presentpapperna och det blir ju så himla fint!

Vill ni veta vilka pennor jag använt får ni kika in på CME-bloggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar