torsdag 3 december 2015

Juletid

Då var det torsdag igen och dags för mig att blogga för Scrapfabriken.
MFT Stamps gör ju en rad härliga stämplar och den här nissen (eller om det är en elf) fick flytta hem till mig i höst. Så rolig att färglägga, precis som de andra tomtarna från MFT Stamps.
 
 
Måste nog säga att jag blev ganska nöjd med det här kortet. Lite roligt med julkulorna som jag hängde upp och får därmed använt fler stämplar från setet.
 

 
Det går tyvärr inte att se men jag gick över alla julkulorna med min Wink of Stella. Hur har man klarat sig utan den innan?!? Jag har bara en - Clear Glitter -  men det räcker fint. Eftersom den är genomskinlig så funkar den till allt.
 

 
 
Jag har använt följande pennor
 
Elf BG18-15-13-11
Hud E04-11-02-YR00-000
Rött T5-E18-09-R27
Guld Y28-26-23-21
Blått B04-02-01-00
 
 

1 kommentar:

  1. Alltså dina kort....... säger bara SÅÅÅÅÅÅ FINA!!! <3

    KRAAAAAM

    SvaraRadera