torsdag 4 juni 2015

Ännu en student!

Idag bloggar jag för Scrapfabriken och jag visar ännu ett studentkort. Som jag sa igår - att dessa stämplar är jag så glad för att jag investerat i. Det är nog de stämplar som jag använt allra mest.

Kortet går i ljuvliga sommarfärger och det tog ett tag innan jag fick färgen på klänningen att stämma in på de rosa/röda mönsterpapperna.


Alla papper är från Maja design. Det var länge sedan jag gjorde ett sånt här kort med mycket (för mig) dekorationer och blommor. Men det är härligt att gå loss!



Liten närbild på vecken



Sen har jag dekorerat insidan. En ovanlighet för mig men det blir ju faktiskt mycket trevligare. 

Vill ni veta vilket material jag använt eller vilka pennor - all den informationen hittar ni på Scrapfabrikens blogg.


O så här fint blev det tillsammans med paketet =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar