tisdag 14 oktober 2014

Mer julkort

Här är då nästa julkort jag gjorde på Trelleborgsträffen. Den som är observant ser att jag har liftat mig själv. Kortet är uppbyggt ungefär likadant som förra kortet jag visade i måndags. 


Denna gången har jag använt mig av en gammal hÄnglar-stämpel. Ser nu att jag har glömt att skugga runt om, får väl lov att fixa det sen innan jag skickar kortet =)

Den som då är superobservant ser att det är kladdigt nere i ena hörnan. Finns en historia kring det =)
Eventuellt ska jag se om jag kan reparera det, måste få tag i en sådan bit papper som jag kan passa in. Annars får det helt enkelt vara så. Det är ju handgjort!

Tycker fortfarande om dig Petra =)

2 kommentarer:

  1. så skönt det känns Christina, har fortfarande ont i magen ;) superfint trots kladdet, kram på dig

    SvaraRadera
  2. Superfint kort!! Kram o tack för i lördags 😀

    SvaraRadera