onsdag 19 december 2012

Emma 20 år!

Inget julkort idag! Det är slut med det på ett tag nu! :-)
Så därför bloggar jag ett vanligt grattis kort med en stämpel från Kenny K på Scrapfabriken idag.
Det som slår mig nu är att jag glömt själv "grattis" på kortet :-)


Jag har använt mig av, en för mig ny, Spellbinder dies - Label ten! Och sen har jag chalkat med
min senaste favorit, Pumic Stone - distress dyna och den använder jag till ALLT just nu!
Jag lät diesen ligga kvar över motitvet efter att jag stansat och sen chalkade jag nätt med
en blending tool för att få den vita kanten. Snygg effekt!

Det var allt från mig innan jul! Nu önskar jag er alla en riktigt skön julledighet. Det blir nog tyst här ett par dagar nu framöver! Ha det bra så länge!

GOD JUL!

8 kommentarer:

  1. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR MIN VÄN!!!!

    Kortet är bara helt perfekt!! Ursnyggt!! =)

    Kramen damen

    SvaraRadera
  2. Kanonsnyggt och så läckert färglagt!! Kram

    SvaraRadera
  3. Så himla läckert kort, vilken cool tjej!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. vilken smart idé att låta diesen ligga kvar, gillar också din kant upptill och nertill, är det en sax?
    Som vanligt har du målat så snyggggt. Önskar dig också en God jul. Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt snyggt!! :)

    Den stämpeln är en av mina favvis Kennys.

    God Jul och hoppas Ni får en skön ledighet!

    Kramen!

    SvaraRadera
  6. Oj så mycket fint du hunnit skapat... Detta kortet är helt underbart läckert! Önskar dig och din familj en underbar jul och ett Gott Nytt År!!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  7. Flott kort, Christina...og velkommen til vår DT-team hos CCWS. Håper du trives da.

    God jul til deg og dine!

    Klem...

    SvaraRadera
  8. hej!
    Vilket fräckt och snyggt kort!!!
    Så härligt i sina färger och din färgläggning = supersnyggt!!!!
    Kram Iffa

    SvaraRadera