torsdag 8 mars 2012

Vecka 7 och 8

Här är två layouter till min årskrönika, veckorna 7 och 8. Och jag har dammat av mina mist-flaskor :-)
Första layouten är från när vi hade scrapträff den 17 februari, så klart förevigades denna trevlig kväll, på mer än ett sätt!

Vecka 7


Jag brukar inte scrappa i lila direkt men jag tog sikte på Jennies lila tröja på ett av fotona :-)
Passar även på att delta i marstävlingen som En liten butik har. Utmaningen består av att man ska ha banners, färgstänk och stämplar på sin LO el kort. Jag är ju beroende av banners så utmaningen passade mig bra. Jag har som sagt sprayat med mister i olika färger och sen stämplat lite splatter och använt mig av Gummiapans stämpel "randigt moln", fast jag vände upp och ner på den och så fick den bli en bård.


Vecka 8


Samma foto, men annan layout. Ville inte göra riktigt samma som till syrran. Surfade runt lite och har fastnat helt o hållet för Umenorskan. Hur duktig är inte hon?! Helt makalös!

8 kommentarer:

  1. Helt underbara LO´s vad du är duktig när det gäller design och färg:)
    Gillar det du bjuder på massor:)

    TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
    Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

    Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

    Kramar från Lilla Pyssel Inger ♥

    SvaraRadera
  2. Så himla snygga layouter!!

    kram maria

    SvaraRadera
  3. Så snygga!! Gillar alla läckra detaljer, hittar nya saker hela tiden!!
    Som sagt, toksnygga!!

    Kramelikram

    SvaraRadera
  4. Snyggt!!
    Molnstämpeln är såå snygg på ditt sätt!

    SvaraRadera
  5. Superhärlig layout, tack för att du vill delta med den hos En liten butiks marstävling! //Lotta

    SvaraRadera
  6. Vilka fina layouter! Tack för ditt härliga bidrag till vår utmaning!

    SvaraRadera
  7. Vilken läcker layout du bidrar med till marstävlingen hos En liten butik! Så många snygga detaljer och den dova färgskalan! Tack för att du ville vara med! :)

    SvaraRadera